tidsfördriv 2012

 

ÅRET 2012
Hur har året 2012 varit för dig? - Underbart
Bättre än förra året? - Japp
Någonting du aldrig kommer glömma 2012? - Hela året :)
Har du flyttat under år 2012? - Nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Ja
Har du druckit alkohol? - Nej
Har du kysst en främling? - Nej

 

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2012? - Sådär, men annars var det bra.
Har du varit kär? - Ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? -  Joru!
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  Ja!
Har du haft ett hemligt förhållande? - Nja.

 

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? - Nej.
Har någon i din släkt avlidit? - Nej
Har du slagit någon med knytnäven? - Nej, men jag har blivit slagen med knytnäve..
Har du varit i slagsmål? - Njo

 

PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
Isåfall vad?- Deru
Har du skämt ut dig? - Njo.
Har du ljugit för en vän? - Kanske.
Har du varit ute en hel natt? - Ja
Har du blivit tagen av polisen? - Nej, tur de
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - Ja

 

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Treälven
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Oja
Har du gjort något framsteg? - Höjt betyget och sänkt betyg :p
Haft alla rätt på ett prov? - Nja
Har du träffat nya vänner? - Japp!
Har du förlorat en vän? - Joru..
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Japp
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Kanske.. vet inte
Har du ljugit för en bästavän? - Nej!

 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!