new blog, new start!

Vad roligt att få göra nya saker på min nya designade blogg för den gamla (kobrajjmariiee.blogg.se) kommer jag att ta bort om några dagar sedan när alla har märkt att jag har ny blogg så vill jag starta ny inspiration med min vardag.
 
Lite info om mig:
Jag heter Marie Arvidsson och jag är 15 år och bor i lit några mil från östersund.
Mitt intresse är musik, jag älskar musik! Jag spelar piano och gitarr och såklart älskar jag att sjunga!
Jag tycker om att fota, jag använder min kamera samsung WB650 men jag skulle vilja ha bättre kamera, som canon e0D 1100d t.ex

 
Ni kommer att få följa med mig på nya äventyrer genom med fotografi, lite musik, insperation (tumlbr bilder)
och massor nyfikna saker! Om du vill ha något önskemål i bloggen så är det bara kommentera!
 
Tack för att du läste och välkommen hit! Jag hoppas att det här kommer att fungera!

Kommentarer


signe

Love your blogg;-)

Erik

Vad redigerar du filmer med?


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!