Bästa dagen i mitt liv!

Igår firade jag och Peter fyra månader hemma hos han i lägenheten, vi stack på bio och kollade på Grown ups 2.
Den var jätte bra. Sen stack vi hem och kollade på Titanic och åt jordgubbar och choklad som vi smällte. Sedan gick vi och la oss på sängen och sov. I morse ringde min mamma och jag klev upp och började packa och göra mig klar. Vi for till Sjölins Gymnasium och fick träffa min nya mentor och min gamla mentor. Det var kul, jag ser fram emot på Måndag. Jag fick busskortet hem med posten. Nu ska jag ut och klippa gräs, sen ska min kusin färga mitt hår. Vi hörs!

Kommentarer


peter lundgren (älsklingen!)

Jag älskar dig gumman! och det var jätte mysigt! hoppas vi kommer göra det igen! :)

Svar: Puss :*
Marie Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!