Välkommen tillbaka måndag!

Va roligt att jag har inte bloggat lite då och då. Min blogg suger och jag skulle vilja förbättra den. Dagen var lite sådär, hade huvudvärk och just nu är jag hemma hos Peters lägenhet och ska sova här. Jag börjar tio i morgon, så får jag lite sovmorgon och hinna fixa mig lite. Förut idag på eftermiddag for jag, Peter och hans familj till Elgiganten för att köpa ny dator till Peter. Jag kikade runt och kollade efter ny systemkamera. Efter jag har fått min lön från jobbet i somras, så ska jag köpa en systemkamera. Ska kolla med pappa och leta efter nån kamera. Ser fram emot att få pengar. Nu ska jag och Peter mysa lite och äta lite kvällsfika. Vi hörs!
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!