25 Q&A

1. Vill du ha ditt ex tillbaka? Nej
2. Är du singel? Nej 
3. Vem ringde dig senast? Peter
4. Har du syskon? Ja, två
5. Favorit godis? Choklad
6. Vad drack du senast? Julmust Zeurnes
7. En som du kan inte leva utan? Mobil
8. Har du någonsin sett en fallande stjärna? Ja
9. Favoritlåt? What now - Rihanna
10. Är du kär isåfall vem? Min pojkvän
11. Favoritfilm? Fast and furious, alla!
12. Favoritfärg? Svart, vit, lila, ljus blå
13. Favoritprogram? Geordie shore (MTV) 
14. Är du svensk? Ja kära du
15. En person som du saknar? Min mormor
16. Vart bor du? En liten byhåla två mil  norrut utanför Östersund
17. Vart är du nu? Hemma
18. Röker du? Jag gjorde det för många månader sen
19. Har du kysst någon i månaden? Ja
20. Vem sov du senast tillsammans med? Peter
21. Vem kramade du med senast? Peter
22. Födelsedag? 23 december
23. Vill du flytta, i såfall vart? Har inte ens tänkt på det
24. En söt person? Paul Walker
25. Har mest minnen med? Evelina


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!