Julklappar

 

 
Fotografi bok • presentkort på Parelle • strumpor • nagerlack • dove • presentkort på H&M victoria secret (pure seduction) • en liten gul tub från parelle • presentkort på spader kung • mascara • eye liner penna • julkort med pengar • porslin nalle • två doftljus • 
två äkta örhängern • tre biobiljetter • presentkort på Lindex • väggfäste för gitarren  Idol skiva  strumpor
 
Pyjamas shorts • tröja • tre bhar • mys strumpor • knä strumpor
 
Tv/data skärm • gitarr lärobok • pannband • svarta tränings tights • en lapp från Peter • armbandet har min kusin gjort • gosig filt
 
Läs!
sked ring som min mamma har gjort!
 
Nu är jag jätte nöjd över mina julklappar, men det finns lite fler julklappar hemma och dom blev lite försenad (pågrund av någon anledning med transport) men vi får se när dom kommer hem och vet inte vilken dag vi ska åka hem. Jag fick många julklappar av Peter, släkt, vänner till familjen och mina föräldrar! Tack allihopa! Nu ska jag fika, puss hej.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!