Mitt 2013

Den här året har det hänt massor roliga saker! Det var många minnen med glädje, tårar och lycka. Därför tänkte jag ladda upp bilder som jag har tyckt roligt att vara med om under 2013. Några bilder kommer från instagram
 
 
Jag, Alva och Kajsa
 
 
Skaffade skoter körkortet!
 
 
Testade min brorsas skoter i åkersjön
 
 
Hade lite kul med Imac datorn på bild salen
 
 
Blev tillsammans med Peter den 14 april ♥
 
 
Skolbalen i treälven
 
 
 
Skolavslutning sista året
 
 
Jag och De vet du på schools out
 
 
Sommardansskolan
 
 
Jag sommarjobbade på museet i Jamtli
 
 
Den dagen var det verkligen solig varm dag på strömsunds badet, blev solbränd efteråt.
 
 
Jag började gymnasie på Sjölins gymnasium i estestiska programmet (musik)
 
 
 
Det var skit kul att få vara med och skrämma lite på skolan i Lit
 
 
 
 
Lit's lucia tåget
 
 
Julafton
 
 Hoppas att nästa år blir bättre!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!