Tjugonioende december

God dag! Tyvärr har jag inte haft bloggat i några dagar men jag kan berätta att
fredags var jag hemma med marlene och gjorde ingenting, förutom när jag stack till hälsocentralen och kollade hostan. Jag fick hem host medicinen.
Sen på kvällen blev jag bjuden på filmkväll vid halv tio hemma hos Peter's lägenhet i stan med hans vänner.
Så jag packade lite kläder i väskan och for dit. Vi var fyra stycken så jag hade trevligt när vi satt och kollade på film, dom skulle också sova över där. Jag gick och la mig kanske vi 4 eller 5 på morgon och dom andra gick och la sig halv 6. Jag vaknade halv ett och Peter vaknade ett.
 
I lördags for jag och Peter snabbt till elgiganten strax vid fyra och sen på mc donalds, ja har inte ätit någon mat på hela dan. Sen for vi hem till mig och började packa lite andra grejer och sen for vi hem till Peter i husås. Vi satt och kollade fast and furious 5 fram till tre på natten.
 
idag vaknade vi vid halv ett och vi tog frukost, borstade tänderna och nu ska vi kolla på fast and furious 6.
Vet inte när vi åker hem, Peter ska jobba idag. Vi hörs hej!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!