Guldhjälmscupen 2013

 
Nu sitter jag och håller på att redigera en film som jag vet inte om jag kommer läggas upp i den här datorn som vi använder här i stugan. Men vi får se.
Jag har varit ute i hela dan och kollat på veteran skotrar, det var jätte spännande. Sedan så stog jag och heja på min kamrat från skolan som heter per nordqvist från bringåsen (det ser ni längst upp på bilden med orange jacka) och det var många ungdomar, vuxna och barn som var med och tävlade.
Dom var sten tuffa och banan var ruggigt tuffare att köra, några körde av banan och några vurpade.
Men annars var det häftigt att få se skotrar i olika årsmodeller och barnen med små skotrar.
 
 
 
 

Kommentarer


Jenny

Jag tar utbildningen den 6-7 och 9-10 februari :)


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!