Till min käraste

Min älskling, min man, min prins, min ängel. Du har fått mig att bli förälskad i dig! Du har gett mig ett nytt liv och det uppskattar jag verkligen! Jag har fjärliar i magen sedan vi träffades den dagen 14 april, jag minns vårt första kyss och kram. Jag blev så glad att jag fick dig och leva med dig resten av livet. Jag vill aldrig förlora dig, jag älskar dig och vill aldrig mista dig!
 
 
Du är den exakta killen som jag ville ha, jag har uppfyllt min önskemål att få leva resten av livet med lastbilsförare. Hehe.
Så länge vi lever tills döden skiljer oss åt. Jag vet inte vad jag skulle göra utan dig, utan dig har jag inga andetag.
Jag älskar dig i varje sekund och varje hjärtslag som går. Även om jag inte är närheten av dig, känner jag mig tom i kroppen.
Att få vara med dig och se dig le och skratta är det bästa som finns! Jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går!
 
Jag älskar dig Peter Lundgren så mycket, kommer alltid att göra det ända tills döden skiljer oss åt!

Kommentarer


Älsklingen!

Naaaaaw! Jag älskar dig mest av allt! :* jag vill leva med dig resten av livet och vi ska leva tills döden skiljer oss åt!

jag kommer alltid finnas och älska dig även om jag är lastbilsförare och jag kanske har oturen att vara borta från dig vissa dagar i veckan! :(

men jag kommer aldrig sluta älska dig!

du kommer alltid ha en bild i min plånbok på dig och kommer alltid färdas med! :*

älskar dig min prinsessa Marie Arvidsson! <3


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!