Veckans frågor #1

 
Kan du ge lite information om Peter?
Peter är en 17 årig kille som går andra ring på fordon transport gymnasie, han börjar trean nu i höst. Han bor i en by som heter Husås som ligger 4 mil utanför Östersund. Han älskar köra skoter och han har en bil som är Volvo 940 turbo. Han fyller 18 den 11 december. Sedan är han min pojkvän.
 
Vad använder du för kamera?
Jag använder en Samsung Wb600 digital kamera
 
Varför blev det ingen yran i år?
För jag hade inte tid och har inte råd att köpa biljett.
 
Du redigerar fina bilder! Vart redigerar du dina bilder?
Tackar! Jag redigerar på picmonkey
 
Vart fick du tag på Jack & Daniels linne ifrån?
Min mamma och min lilla syster och min kusin var på marknad i Åsele och min kusin köpt linnet till mig.
 
Bästa kompisar?
Jadu.. Bra fråga
 
Favorit musik?
Wake me up - Avicii
 
Hur mycket älskar du Peter från en skala 1-100?
100!
 
Vad tycker du om mig?
Jag tycker att du är snäll, rolig och fin
 
Magnus eller Peter?
Uhm.. Peter såklart! Varför skulle jag ha valt Magnus? Nu när jag har Peter.
 
 
Favorit mat?
Tacos! Fast jag tycker om potatis gratäng och kött!
 
Tycker du att du är känd?
Ja såklart, jag är bloggerska!
 
Favorit Youtubers?
Rackartygarna, Pewdie pie och många fler
 
Varför är du så fin?
Jadu
 
Vart redigerar du dina videos?
Windows Movie Maker
 
Är du sådär brun på benen?
Jupp.
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!