Dans I Edevallen Föllinge!

Tjena Peter Lundgren här! :) Följ mig på instagram PeterLLundgren!
 
Idag har jag varit till SDS (Sommardansskolan) annordnade danskväll i Edevallen Föllinge! Det var riktigt roligt och se alla SDS:are dansa och det var även någon äldre som var där! 
Voyage ägde rum i Edevallen! Dom spelade på riktigt bra, det var inte sista gången man hörde dom, om man ska säga sanningen så var dom väldigt grym!
 
Jag fick framför allt träffa mitt fruntimmer (Marie) där! Jag har saknat henne så otroligt mycket, Jag vet inte vad jag skulle göra utan henne!
Vi dansade 2 eller 3 gånger! EN Bugg, 1-2 Foxtrot om jag inte har fel! sedan så satt vi och pratade myste pussas och kramas! <3
 
sånt säger man ju aldrig nej till! Älskar dig mer för varje hjärtslag och sekund! vill aldrig mista dig baby! love you so much! och det får du aldrig glömma! jag finns alltid för dig älskling! du är det bästa som har hänt mig!
bästa flickvännen! den underbaraste och vackraste! <3
 
Puss från mig älskling!<3
 
Och senare idag så är Marie tillbaka! och då lär det komma upp tusentals bilder så håll utkik! Marie åter kommer till bloggen på kvällen så! Bara och vänta så kommer det bli väldigt spännande! och hon lär förklara lite mer om vad dom har gjort och sånt! så håll utkik!
 
tack till er som läser detta! <3
 
Bilder under kvällen!
 
Kram Peter! Följ instagram PeterLLundgren <3

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!