Gästblogg av Maries Älskling!

Tjenare Peter här! Ni som inte vet vem jag är så är jag Peter Lundgren Maries Pojkvän! 

Följ mig på Instagram PeterLLundgren

Jag bloggar istället för Marie för hon är på sommardansskolan och hon blir där tills onsdag och har varit sen lördags! så jag fick äran att blogga åt henne!
så vart ska vi börja!

Jag kan ju börja med att säga att jag saknar henne så otroligt mycket så jag vet inte vart jag ska ta i vägen! Vi har varit utan varandra i 3 dagar än så länge men för mig känns det som en evighet när man är hemma i Husås! Sen så har jag inget och göra på bilen just nu efter som jag väntar på mina lack stift och små fix ska komma!

 Min bil för den intresserade!
 
Marie har haft det jobbigt den första dagen när hon hade drabbas av matförgiftning från balen! Vilket som med gav sig dag två! Hon tyckte dansen var lite trist i början! Men hon börjar verkligen gilla det ! dag tre verkar och helt okej och hon verkar bli mer intresserad!

Så det blir väl att jag får börja dansa igen nu när hon har börjat sommardansskolan så det blir väl börja igen! Men det gör inte så mycket för mig eftersom jag älskar att dansa!
Hon fick med sin kompis Frida Jonsson och sin kusin Hanna Blom som går i samma grupp och Marlene Arvidsson (Maries syster) går någon annan grupp eftersom hon var där förra året!

Dom har dansat: Bugg, Foxtrot, Rock 'n' Roll, Boogie Woogie och Lindy Hopp!

Nu så har marie fått in knixen och hon kanske börjar dansa eftersom hon har ju takt känslan efter som hon spelar musik och sjunger! men vi får se! 

Jag åter kommer med mer infromation kanske om inte så gör väl hon det på onsdag!

 
Det jag vet är att hon börjar jobba på Jamtli på fredag och året är 1942 och det ska bli kul och höra hur det går för henne! men det kommer nog gå bra ska vi se! 
 
Jag älskar dig otroligt mycket Marie Och saknar dig! Hoppas du har det så roligt på sommardansskolan så syns vi imorgon på dansen! 
 
Du har förändrat mig liv! 
Du har gjort mig till en nöjdare person!
Du har gjort en massa saker som du borde vara stolt över och jag är stolt att ha dig som flickvän! älskar dig så himla mycket Pussar och kramar på dig Marie! :* <3
Vi hade en himla bra 2 månaders dag när vi firade den på hem byggsgården eftersom vi firade på skolavsslutningen den 14 juni och vi blev tsm 14 april så vi firade den på hembyggdsgården och där uppträdde De Vet Du! Marie blev väldigt nöjd då hon fick attograf av Tor, Chris och Johan Tyvärr så vägrade dj-hunk gå ut efter som Tor sa att han var tjej skygg! så hon fick inte hans attograf men hon är lika nöjd ändå! Älskar dig Marie! :* <3
Finns alltid för dig älskling!
 
Chris, Marie, Tor och Johan!
 
Glöm inte följa mig på Instagram PeterLLundgren!
Pöss på er läsare och hejdå! 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!