Gästblogg! Dans I Föllinge!

Tjena! Peter här Maries Pojkvän!
 
Idag ska jag iväg klockan 19:00 till Föllinge! Men dansen börjar inte från 20:00! 
Det tar cirka 30 min från Husås till Föllinge och Marie ville att jag skulle komma till Föllinge kl 19:30 så jag håller det jag lovar!
 
Och det är någon band som heter VOYAGE som ska spela vet inte vilka det är dock! Men det är ju i edevallen det kommer äga rum! 
 
det ska bli så himla kul och träffa älsklingen min! jag har saknat henne så otroligt mycket så det inte går att beskriva känns som att jag har varit utan henne i flera månader.
Men det är tur att jag får träffa henne idag så jag slipper ha den evigalängtan
 
Imorgon så har Marie sin sista dag på Sommardanssskolan (SDS) dom har uppvisning kl 17:00 har jag för mig!
Eller så gör ni det lätttare och kollar upp det på deras blogg som är www.Sommardansskolan.se där kan ni läsa om allt som försegår!
 
 
 
Du är den mest underbaraste person Marie!
Du är den som gör mig lycklig!
Du är den som gör mig stolt att vara din Pojkvän!
Du är den som lever upp mitt liv varje dag!
Du är den som har gjort att jag orkar och leva idag!
 
Utan dig är jag ingeting då är jag som en tom skokartong! och vet inte var jag ska ta ivägen eller vad jag ska göra!
Du är min drömtjej som jag aldrig vill mista! du är den jag älskar med hela mitt hjärta som pumpar mer kärlek för varje slag och sekund! 
Utan dig är jag tom och värdelös! utan dig så känns det som att jag inte har ett liv längre! du som gör så mitt hjärta pumpar varje dag och att jag är vid liv!

Jag finns alltid för dig och kommer alltid göra och älska dig! <3<3
Jag saknar dig min älskling! och det får du aldrig glömma! <3<3
Puss och kram på dig Marie min älskling! <3<3 älskar dig! <3<3
 
Lite bilder på oss TVÅ!
Kram Peter!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!