Nu är jag tillbaka!

Efter 5 dagar är jag tillbaka från sommardansskolan i föllinge! Vi har dansat bugg, foxtrot, lindy, boogie.
Sedan har vi gjort galna saker, vi har lekt lite lekar, blev väckt av en kanin igår på morgon Kollat på film, bada, spelat brännboll och mysit. Jag hade jätte rolig vecka. På första dan i lördags så hände det lite en olycka.
Jag hade matförgiftning och spydde två gånger. Det var inte kul. Jag trodde att jag skulle åka hem.
Men nu mår jag toppen! Jag kommer sakna gänget och bilderna kommer strax! Jag måste hinna ladda upp bilder från balen och avslutningen! Men i morgon ska jag in till stan och prova kläderna för jamtli och sedan på fredag börjar jag sommarjobba! Jag tyckte att Peter gjorde ett bra jobb för bloggandet. Älskar dig peter!
Vi hörs i morgon!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!