Hiss/Diss - videofy.me

Hiss
Jag laddar alltid upp videobloggar på videofy.me och delar på bloggen och facebook. Man tjänar bra pengar och det är enkelt att ladda upp.
 
Diss
Men nu har videofy.me gjort om så att man laddar upp filmer från mobilen på videofy.me med app istället för att ladda upp filmer från datorn och ladda upp på videofy.me.
Det tycker jag att det är dåligt. Nu kan jag inte ladda upp filmer från datorn.
Jag håller på att söka omkring, då hittade jag Vimeo och den är säkert bra för er som använder. Men jag vet inte hur jag ska ladda upp filmer och så. Allting står på engelska och det är jag inte 100% bra på.
Men istället för att ladda upp filmer på videofy.me, så får jag antingen ladda upp filmer på Vimeo eller Youtube.
 
 
 

     
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!