Hur vi befann kärleken.

Var, hur & när träffades ni?
Vi möttes på skolan i lit efter jag hade slutat, sedan gick vi runt på byn o prata och umgås. Vi planerade att vi skulle träffas och lära känna mer varann och vi möttes i april den 11.

Hur fick ni kontakt?
Vi började chatta lite på facebook, det var han som började chatta med mig. Sen fick jag hans kik namn och börja tok smsa, sedan började vi snapchata lite och börja prata på skype, och då var jag lite blyg.
Men jag hade fjärliar i magen.

Hur blev ni ihop?
Den 14 april var Peter hemma hos mig och umgås, vi gjorde inte så mycket, lyssnade på musik, spelade lite guitar hero. Haha, sen låg vi på sängen och surrade och började pussa och kramas lite. Hihi. Sen frågade Peter mig om jag vill bli tillsammans med han och då svarade jag, ja.

Hur länge har ni varit tillsammans nu?
5 månader.

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!