Fin middag och bio

Denna klänningen valde jag än den andra.
 
Varmrätt - Oxfilé, fläskfilé, pommes (finns inte med på bild), rödvinsås, beanäs och grönsaker.
Vi blev propp mätt och orkade inte ta dessär och efterätt.
 
Halv nio var vi på bio och kollade på hundraåringen och den var awesome!
 
Innan elva stack vi till bilen och sen for vi till utkikstornet på frösön.
 
Denna fick jag av Peter!
 
Denna gav jag till Peter.
 
Jag hade jätte roligt igår och det var väldigt mysigt när vi satt på fin resturang. Vi fick vänta en timme för att få mat.. Idag kommer vi inte göra så mycket, ska snart käka frukost. Puss hej!

Kommentarer


rememberthiis.blogg.se

Mysigt :D

Svar: :)
Marie Arvidsson

Annika

Härliga bilder :)

Svar: Tack! :)
Marie Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!