50 saker om min pojkvän

 

Du är tillsammans med? – Peter Lundgren

 

Och varför det? – Ja för att han är den han är. Snäll, söt, rolig, underbar och har en härlig personlighet.

 

Har han fått något smeknamn av dig? – Älskling, gubben.

 

När blev ni tillsammans? – 14 April 2013.

 

Hur träffades ni? - Vi träffades i Lit på byn efter skolan.

 

Hur gammal är han? - 18 :)

 

Älskar du honom? – Ja mer än vad något kan beskriva! <3

 

Har du slagit honom? – Nja inte så himla hårt.

 

Har du roligt med honom? - Ja såklart :)

 

Skulle du kunna bo med honom? – Ja.

 

Beskriv honom med tre ord? – Underbar, otroligt snäll och omtänksam.

 

Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? – Resten av livet hoppas jag!

 

Får han dig att skratta? – Ja varje gånge vi ses typ :)

 

Vad för slags filmer ser ni på ihop? – Lite allt möjligt, komedi, skräck action och sånna saker.

 

Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Nej blir glad och får en varm och lugn känsla i magen 

 

Vad har han för ögonfärg? - Lite brun.

 

Vad är det finaste du fått av honom? – Hans själ och hans hjärta! <3

 

Har ni samma humor? – Lite då och då.

 

Planerar ni framtiden ihop? – Leva tillsammans!

 

Skulle han bli en bra pappa? – Ja det hoppas jag.

 

Vad gjorde ni senast ni träffades? – Var ute och körde skoter.

 

Vad gör han när han inte är med dig? – Går i skolan, är med kompisar och spelar

 

Svartsjuk? – Kanske, det beror på vad.

 

Har ni bråkat någon gång? – Gnälligt på varann mest.

 

Har ni haft ett uppehåll i ert förhållande? – Nej :)

 

Skulle du kunna vara otrogen? – Nej!

 

Hur länge har ni varit ifrån varandra som längst? - Ingen aning faktiskt.

 

Vem håller i fjärrkontrollen? – Den som vill ha den..

 

Går ni ut ofta? Iblandt

 

Har ni samma musiksmak? - För det mesta :)

 

Är han romantisk? – Ja!

 

Stöttar han dig med dina drömmar och mål? – Ja när jag behöver stöttningar så gör han det.

 

Har han någon fobi? – Inget som jag kommer på nu.

 

Gillar han sport? – Motorsport.

 

Är han en djurvän? – Ja det tycker jag han absolut är.

 

Kan han sjunga? – Haha jadå!

 

Spelar han nått instrument? - Nä, men har börjat lärt han lite :)

 

Kan han laga mat? – Jag har sett han lagat mat nån gång.

 

Är han envis? – Lite

 

Tycker han om att resa? – Ja det gör väl alla.

 

Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? – Jadu det är mycket det.

 

Vad är det sötaste han gjorde sist? - Allt han gör för mig är sött.

 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!