Dagens inköp

Halsband och t shirt från Ginatricot.
 
Jeans väst och tröja från Carlings
 
Tröja från H&M 
 
Klänning från H&M
 
Klänning från H&M
 
Victoria secret body mist från Parelle
 
Sminkborste från Make up store
 
Två paket tights, hårspray och hårborste från Lindex

Jag är ganska nöjd med kläder och sakerna som jag har köpt och jag har handlat upp med presentkort som jag fick i present och i julklapp, sen har jag köpt för 100 lappar. Det var trevligt att få gå på stan med älskling och hans mamma, fast jag blev ganska trött efter att gå runt på stan. Om två dagar börjar jag på skolan och jag hade tänkt att vara hemma och städa mitt rum och plugga lite! Nu ska jag dra och fika, vi ses!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Anonym

Fina saker du köpt!

Svar: Tackar!
Marie Arvidsson


Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!