Kramens dag

I morse kvart över sju åkte jag till tandläkaren och sen kom jag tillbaks till skolan kvart i nio.
I hela dan har jag varit snorig och det känns som att jag börjar få feber snart. Jag stannade kvar efter skolan för muntligt prov i historia och det gick skit dåligt. Sen kvart i fyra stack jag till Peter och va där tills tjugo över fyra.
 
Jag stack till busstation tjugo över fyra och skulle ta bussen hem till Lit halv fem (som jag såg på appen Mobitime). Då stog det på tid tabellen på busstation att det går ingen buss via Lit halv fem. Sen såg jag att Häggenås (den bussen går förbi Lit) bussen går kvart i fem. Jag satt och väntade på att den skulle komma, nä men sen vid tio i fem kom Lit's bussen till busstation.
Jag klev på bussen och den går inte förrän 5. Blev ganska lite irreterad och förvirrad, men huvudsaken är att jag kom hem ju halv sex. Vilken dag säger jag bara, nu ska jag plugga. Tjarå!
 
 
 
 
 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!