Veteranskoter tävling

Skotertävling på camping i åkersjön.

Igår kom jag, mamma och marlene hit till stugan vid fyra. Pappa var tvungen att stanna hemma ifall om det blir fel på jobbet. Det var minus trettio grader kallt ute, jag frös ihjäl när vi var inomhus när vi håller på att packa in saker. Klockan sex for vi till hotellet med mammas släkting som heter Peter och han hade med sig sin dotter Johanna (som jag och hon har inte träffats sedan när vi två var små) hon tog med sin pojkvän och Peter tog med sin kompis. Efter när vi kom hem efter två timmar så satt vi och spelade kort tills tolv. Haha att vi orkar. Min pojkvän kom hit med släpvagn och skoter vid två på natten. Idag har vi kört mycket skoter och vi riktigt trötta. Hörs sen!

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara jag kan se)

URL/Blogg:

Kommentar:

Trackback

Designad av Sally Hansson!